Zarządzanie kontrolą dostępu i rejestracja czasu pracy.

Kontrola dostępu KD i RCP

System kontroli dostępu i Rejestracji Czasu Pracy

Kontrola dostępu zabezpiecza dostęp do pomieszczeń osobom do tego nieupoważnionym, jak również przyspiesza proces otwierania drzwi niwelując konieczność poruszania się z pękiem kluczy w ręku.


Systemami pomocniczymi dla kontroli dostępu są systemy rejestracji czasu pracy, które mogą nadawać dostęp do pomieszczeń tylko w czasie zgodnym z harmonogramem pracy by uniknąć sabotażu, jak również systemy depozytorów kluczy, które dla pomieszczeń szczególnie newralgicznych stanowią dodatkową opcję zabezpieczenia dostępu.


System kontroli dostępu wykorzystujemy również często w ramach usług dodatkowych takich jak:

  • Tablica informująca o obecności ważnych strategicznie osób na obiekcie i ich dostępności
  • Dostęp do sal konferencyjnych
  • Stanowiskach zbiórki ewakuacyjnej i określenia kto i w jakich okolicach mógł przebywać w przypadku wystąpienia pożaru
  • Analizy czasu i częstotliwości przebywania gości na obiekcie